Subject: RE: [VÄLJAST] Ed: Kiri välja_29.07.24_TO-JUH-6_276_ID_7813009 (1).asice
From: "Ago Pelisaar" <[email-masked]>
To: "Jevgeni Sander Sepp" <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>
Cc: "Jaanus Arukaevu" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 17:14:49 +0300

Tere

Teie avaldus on muidugi kätte saadud.  Küsisime ka ministeeriumilt
selgitusi (tähtajaga 27. september). Paraku ei ole ministeeriumi vastust
veel laekunud.

Täpset tähtaega, millal seisukoha kujundame, ei oska paraku siiski veel
teatada. Loodetavasti ei lähe enam kaua.

Kõike head

Ago Pelisaar

Õiguskantsleri Kantselei

From: Jevgeni Sander Sepp <>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 4:32 PM
To: Info <[email-masked]>
Cc: Jaanus Arukaevu <[email-masked]>
Subject: [VÄLJAST] Ed: Kiri välja_29.07.24_TO-JUH-6_276_ID_7813009
(1).asice

Auväärt Õiguskantsler ning kantselei liikmed

Kirjutan Enefit Green AS-i nimel.

Enefit Green AS edastas 31.07.2024 Õiguskantsleri kantseleile kirja
(lisatud ka käesolevale), seoses Vabariigi President poolt  25.06.2024
välja kuulutatud Energiamajanduse korralduse seaduse ja teiste seaduste
muutmise seadusega  (356 SE).

Käesolevaga kirjutan, et üle küsida kas kiri jõudis edukalt õiguskantsleri
kantseleini ning  uurida, kas Õiguskantsler on jõudnud kirjas püstitatud
küsimuste ja probleemidega tutvuda?

Lugupidavalt

Jevgeni Sander Sepp
Jurist

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/>
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 5809 9051 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee/> www.energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: Ene Erlich
Sent: Wednesday, July 31, 2024 10:05 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Jaanus Arukaevu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri välja_29.07.24_TO-JUH-6_276_ID_7813009 (1).asice

Tere

Edastame Enefit Green AS-i kirja nr TO-JUH-6/276.

Parimate soovidega

Ene Erlich
Dokumendihaldur

Eesti Energia AS
+372 5358 4112 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>